dilluns, 9 de juliol del 2007

Alto les seques!

I com diu la dita

alto les seques

que això s'acaba
s'acaba

i tant que s'acaba

pensava que seria
DOLORÓS

però no ho és

marxo
emigro
poso terra de per mig
m'evadeixo

talment com vaig entrar

que estava tot nou de trinca

tan bonic en blanc sense esborranys

deixo les lletres, però

que són la meva amant més encesa

us he d'agraïr

als que heu estat llegint-me

als que no heu dit res

als que m'heu recolzat

però...

marxo
emigro

avui me'n vaig

m'he cansat del blog

adéu siau!

2 comentaris:

MaRiNa ha dit...

res et pot fer canviar d'opinio, no??
no el tenquis, deixa'l en stand-by, poder despres te'n penedeixes, no es bo ser tan radical.

q vagi be!

Puji ha dit...

Estic amb la Marina, mai se sap...

En qualsevol cas, un plaer haver-te llegit.