dijous, 26 d’abril del 2007

Moment de canvi núm. 2

Ja tinc les claus!!!!!!! Sóc un xic més a prop (només 3 dies) de la independència! I em sento ple d'energia, valent i amb un munt de coses dins del meu coco. Avui he anat a veure el pis de nou (l'altre dia amb les presses i que encara no sabia del cert si m'agafaven, no vaig fer un volt pels voltants ni sabia on era el metro i l'estanc, la farmàcia o la Modelo) i ja he vist a tots tres companys: L'Helena, la Gemma i el Jordi. Vint i pico d'anys tots. Sóc el més petit (com no). Tinc una habitació moblada, amb llit, matalàs, coixi, llum a tocar del llit, una taula i la seva cadira corresponent, un armari que està molt bé, vejam, el que seria una habitació sense gaires artil·lugis. Tenim tele, unes 12polzades més o menys, però bé, per veure la tele ja m'està bé. I poques coses més. Ara estic fent recompte del que necessito (o penso que necessito). De moment ja m'he agafat una setmana de festa al curro per anar situant-me.
En fi, amics, coneguts i els que esteu de pas, estic a un pas de ser autosuficient. Però autosuficient del tot, eh! xDD

Ara vé la mala noticia. Deixaré de tenir internet. Ja veurem com m'ho monto. De moment estaré un xic out, deixaré la droga dura que és l'internet (té collons, la cosa, no deixo de fumar i en canvi deixo la tecnologia). No ho sé, no ho sé com m'afectarà això. Bé, mals menors, que diuen. Ara a assentar el cap i a posar-me les piles, que falta fa. Continuarà....

2 comentaris:

Déjà vie ha dit...

enhorabona!!!! ja convidaras a la fsta d'inauguració!

Puji ha dit...

Molt bé nano, ja t'has llençat a la piscina! Felicitats!