dimecres, 31 de gener del 2007

Penkin' Days

Avui he començat a fer comptes i m'he estressat.
Porto gairebé un any seguit currant com un champion.
Estic cansat, fet merda i treballo més hores que no dormo.

Però, ans no ho sembli, guanyo molt.
Guanyo dignitat.
Guanyo independència.
Guanyo vida.

No és que el treballi dignifiqui,
però era una fita que m'havia proposat.
Sempre m'havien fotut fora
dels llocs per la meva impuntualitat
i absentismes varis.
Sovint per fer festes que no tocaven.

[i algú dirà, però tu a part de treballar,
k més fas? ]

pànxing al sofa amb un bon llibre. Caminar de nit per la ciutat. Fer caipirinhas i parlar amb els amics fins tard. Petonejar. Escriure un bloc. Fer billars. I futbolins. I soparets a japonesos. I, si quedava poc clar, fumar puros jamaicans. ;)

[daki 1 mes vakances!]



2 comentaris:

Déjà vie ha dit...

Jo estic molt orgullosa de tot el q has aconseguit. sera q t'estas fent gran?

existència rudimentària ha dit...

no creguis... tb pot ser que hagi vist el que em fa por i no hagi volgut arribar fins on és, i tb podría ser que la por només exisitís com a base substancial de les meves errades actuals...